ФІЛОСОФІЯ – ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА – МАРКЕТИНГ У ПЛОЩИНІ СУЧАСНОЇ ДУХОВНОСТІ
Анотація
У статті розглядається проблема зсуву епістемологічних засад сучасності, що знаходить свій вияв, передовсім, у текстах масової художньої літератури, які відображають певну філософськи адекватну реальність та визначаються маркетинговим контекстом з огляду на домінування сенсорного світосприйняття в культурі постмодерну.
Ключові слова: масова художня література, ментально-сенсорне світосприйняття, ментально-духовне світосприйняття, філософія постмодернізму, маркетингові концепції у літературі.
В статье рассматривается проблема подвижки эпистемологических основ современности, проявляющейся, в первую очередь, в текстах массовой художественной литературы, отображающих некую философски адекватную реальность и определяющихся маркетинговым контекстом с учетом доминирования сенсорного мировосприятия в культуре постмодерна.
Ключевые слова: массовая художественная литература, ментально-сенсорное мировосприятие, ментально-духовное мировосприятие, философия постмодернизма, маркетинговые концепции в литературе.
The focal point of this paper is the problem of epistemic shift of modernity, revealed in mass literature texts and reflecting a philosophically adequate world determined by the marketing context regulated by the predominance
of sensory perception in postmodernist culture.
Key words: mass literature, mental and sensory world-view, mental and spiritual world-view, postmodernist philosophy, marketing mix in literature.