ЛІНГВІСТИЧНА ОСВІТА ЯК “ЗАПРОШЕННЯ ДО РОЗМОВИ”

Автор(и)

  • Н. В. ЧЕХУН Київський національний лінгвістичний університет, Україна

Анотація

Пропонована стаття звертається до проблеми визначення ролі філософії в системі класичної університетської освіти. В дослідженні увага звертається на світоглядне та методологічне значення філософії для формування лінгвістичної компетенції студентів університету. Також розглянуто проблему взаємодоповнення фахової лінгвістичної підготовки і загальної соціально-гуманітарної освіти.

Ключові слова: криза вищої освіти, філософське знання і філософське пізнання, самотворення особистості, філософія і мова, рефлексія.

 

Предлагаемая статья обращается к проблеме определения роли философии в системе классического университетского образования. В исследовании внимание обращается на мировоззренческое и методологическое значение философии для формирования лингвистической компетенции студентов университета. Также
рассматривается проблема взаимодополнения профессиональной лингвистической подготовки и общего социально-гуманитарного образования.

Ключевые слова: кризис высшего образования, философское знание
и философское познание, самосозидание личности, философия и язык, рефлексия.

 

This article addresses the issue of determining the role of philosophy in the system of classical university education. The study focuses on ideological and methodological significance of philosophy for cultivating the linguistic competence of university students. The paper also analyzes the problem of complementarity between professional linguistic training and general socio-humanitarian education.

Key words: higher education crisis, philosophical knowledge and philosophical cognition, personality self-making, philosophy and language, reflection.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

МЕТОДОЛОГІЧНІ АЛЬТЕРНАТИВИ КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ ДУХОВНОСТІ