СВІТОВИЙ ДОСВІД МІСЬКОГО ТУРИЗМУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • А. Пильченко Національний транспортний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9321.26.2021.269938

Ключові слова:

урбан туризм, туристичні атрактори, масовий туризм, сталий розвиток туристичних міст, подієвий туризм

Анотація

У статті досліджено особливості розвитку туризму у містах європейського та азіатського регіонів з врахуванням концепції сталого розвитку туристичних дестинацій. У дослідженні визначено характерні явища, що спричинені масовим туризмом внаслідок надмірних туристичних потоків на популярні для міського туризму міста. Встановлено, який показник визнано для оцінювання рівня конкурентопроможності та розвитку туристичної галузі різних країн світу на міжнародному рівні. В роботі систематизовано фактори розвитку міського туризму з економічної, соціальної, культурної та екологічної точок зору. Обґрунтовано перспективи та напрями удосконалення системи розвитку туризму з урахуванням вимог суттєвої активізації впровадження інноваційних технологій і стандартів сучасного суспільства як мотиватора розвитку міського туризму для українських міст. Досліджено поняттєвий апарат стосовно аналізу ресурсів
міського туризму. Співстав- лено ключові поняття термінології Закону України «Про туризм» з поняттями, рекомендованими ЮНВТО. Обґрунтовано висновок щодо доцільності використання термінології, гармонізованої з поняттєвим апаратом, рекомендованим ЮНВТО. На підставі аналізу структу- ри ресурсів міського туризму обгрунтовано висновок про індивідуальність цієї структури для кожного конкретного міста. Виявлено тісний зв’язок між соціально-культурними й економічними складовими міського туризму.

Посилання

Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). Київ: Альтерпрес, 2019. С. 215-216.

Там само. С. 217.

Cucculelli, M., and Goffi, G. Does sustainability enhance tourism destination competitiveness? Evidence from Italian destinations of excellence. J.Clean. Product. 111 (Part B). Р. 373.

Гладкий О. В. Сутність та теоретичнізасади формування міського туризму. Туризм і гостинність: вчора, сьогодні, завтра: матеріали Ш міжнар. наук.-практ. конф. Черкаси : Видавець О. М. Третьяков, 2016. С. 14-15.

Там само. С. 16.

Там само. С. 17.

Гаталяк, О., Ганич, О. Теоретичні підходи до визначення поняття туризму в містах. Географія. Економіка і туризм: національний та міжнародний досвід. Матеріали ХІ наукової конференції з міжнародною участю. Львів. 2019. С. 51.

Там само. С. 53.

Wang, N. Place consumerism, urban amenities and the optimization of industrial structure: industrial upgrading seen from the perspective ofthe sociology of consumption [in Chinese]. 2014. Sociol. Stud. 29. С. 27-28.

Cucculelli, M., and Goffi, G. Does sustainability enhance tourism destination competitiveness? Evidence from Italian destinations of excellence. J.Clean. Product. 111 (Part B). Р. 375.

Boukas, N., Ziakas, V., & Boustras, G. (2013). Olympic legacy and cultural tourism: Exploring the facets of Athens’ Olympic heritage. International Journal of Heritage Studies.19(2). Р. 215-216.

Duarte Alonso,A., &Nyanjom,J. Local stakeholders, role and tourism development. Current Issues in Tourism. № 20(5). Р. 484-485. 13 Там само. Р. 489.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-09

Номер

Розділ

Туризмознавство